Notice: Use of undefined constant E_NONE - assumed 'E_NONE' in /var/www/vhosts/sportdrive.gr/httpdocs/__cmsfiles/config/config.LIVE.php on line 28
Toyota Prius: Αναλυτική Παρουσίαση - toyota,prius,review | Sportdrive.gr

TOYOTA

Corner

Όλες οι πληροφορίες από TOYOTA συνοπτικά σε μια σελίδα!

Toyota Prius: Αναλυτική Παρουσίαση

Παρουσιάσεις, 29/06/2009 18:14:57

Toyota Prius: Αναλυτική Παρουσίαση

Πλέον το Toyota Prius έφτασε στην τρίτη του γενιά και δικαίως έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πλέον δημοφιλή υβριδικά αυτοκίνητα. Τώρα το νέο Prius πιο ώριμο από ποτέ θα αποτελέσει μεγάλο δέλεαρ για μεγάλη γκάμα αγοραστών.

Για την ιστορία να θυμίσουμε ότι η πρώτη γενιά του Prius έκανε ντεμπούτο στην Ευρώπη το 2000, με την δεύτερη γενιά να ακολουθεί το 2003, με όλα αυτά τα χρόνια το Prius να είχε διατεθεί σε 1,2 εκατομμύρια αγοραστές ανά τον κόσμο.
Το σχεδιαστικό τμήμα της Toyota, βλέποντας το μοντέλο να έχει μια πετυχημένη εμπορική πορεία, αποφάσισε να μην προβεί σε εκτεταμένες αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Διατηρήθηκε το γνώριμο σχήμα του αμαξώματος και από εκεί και έπειτα έπεσαν οι απαραίτητες ανανεωτικές πινελιές, όπως τα νέα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED, ενώ λοιπές λεπτομέρειες που δεν είναι ορατές με γυμνό μάτι μειώνουν κι άλλο τον αεροδυναμικό συντελεστή, φτάνοντάς τον στο 0,25.
Επιπλέον το μήκος του αμαξώματος έχει μεγαλώσει κατά 1,5cm, με το συνολικό μήκος να φτάνει τα 4.460mm, ενώ και το φάρδος του έχει αυξηθεί κατά 2 εκατοστά και πλέον φλερτάρει με τα 1,8 μέτρα. Έτσι λοιπόν οι χώροι για τους επιβαίνοντες είναι παραπάνω από άφθονοι, προσφέροντας ένα περιβάλλον άνετο ακόμα και στα πολύωρα ταξίδια. Και για να είναι και οι γυναίκες της παρέας ευχαριστημένες, ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει κατά 30 λίτρα, με την συνολική χωρητικότητα να ανέρχεται στα 445 λίτρα. Οπότε άνετα μπορούν να πάρουν όσες αποσκευές επιθυμούν!

Στο ταμπλό δεν πρόκειται να εντοπίσετε τρομακτικές αλλαγές και σε γενικές γραμμές το εσωτερικό θα σας φανεί αρκετά γνώριμο. Ο λεβιές ταχυτήτων έχει αλλάξει και έχει… μικρύνει, ενώ την προσοχή σας θα κεντρίσει η μεγάλη οθόνη που εδράζει στο κέντρο της κονσόλας. Αυτό που έχει σχεδιαστεί από το μηδέν είναι το τιμόνι, που ομολογουμένως διαθέτει μια ιδιαίτερη σχεδίαση. Αυτό όμως που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι το σύστημα Head up Display, χάρη στο οποίο η ταχύτητα του Prius, αλλά και οι ενδείξεις από το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης απεικονίζονται στο παρμπρίζ. Εξίσου όμως εντυπωσιακός είναι και ο τρόπος λειτουργίας του κλιματισμού, ακόμα και όταν ο κινητήρας δεν λειτουργεί. Στην προκειμένη περίπτωση ο κλιματισμός λειτουργεί κανονικά, με την απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια να παράγεται από ειδικά πάνελ που εδράζουν στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και απλά παράγουν την ενέργεια που χρειάζεται από την ηλιακή ακτινοβολία, που στην συνέχεια αποθηκεύεται στις μπαταρίες.

Η σημαντικότερη όμως αλλαγή έγινε στον κινητήρα που εξοπλίζει το Prius. O κινητήρας λοιπόν είναι νέος, βενζίνης και διαθέτει μεγαλύτερη χωρητικότητα (1,8 λίτρων) συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο το οποίο κινείτο από έναν κινητήρα 1,5 λίτρων. Ο νέος κινητήρας συμπληρώνεται επίσης από ένα νέο ηλεκτρικινητήρα, του οποίου η ισχύς ανέρχεται σε 60 kW. Σε συνδυασμό τα δυο παραπάνω σύνολα προσδίδουν στο νέο Prius δύναμη 136 ίππων (110 το προηγούμενο μοντέλο). Χάρη σε αυτή την δύναμη η διαδικασία των 0-100 Km/h ολοκληρώνεται σε 10,4 sec, με την δύναμη να είναι διαθέσιμη στο μεγαλύτερο εύρος των στροφών.

Στο δρόμο το Prius είναι εξαιρετικό με μια αίσθηση ασφάλειας να παρέχεται στον οδηγό ανά πάσα ώρα και στιγμή, ενώ είναι εντυπωσιακά σταθερό ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες. Η αύξηση του κυβισμού βοήθησε κατά πολύ τις επιδόσεις του ιαπωνικού υβριδικού, ενώ η κατανάλωση καυσίμου μειώθηκε στα 3,9 lt/100km και για κάθε χιλιόμετρο εκπέμπονται μόλις 89 gr CO2. Στην διάθεση του οδηγού υπάρχουν τρία προγράμματα λειτουργίας, τα οποία ο οδηγός επιλέγει από τους αντίστοιχους διακόπτες που εδράζουν πλησίον του αυτόματου κιβωτίου.

Αν ο οδηγός επιλέξει το EV, τότε το Prius θα κινείται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα. Όμως υπάρχουν μερικοί περιορισμοί. Ο οδηγός δεν θα πρέπει να κινηθεί σε απόσταση μεγαλύτερη από 2 km, ενώ η ταχύτητα δεν θα πρέπει να ξεπεράσει τα 50km/h. Με το επόμενο πρόγραμμα λειτουργίας ECO, πραγματοποιείται ένας συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα, ενώ στο πρόγραμμα POWER το Prius κινείται με την μέγιστη δύναμη που μπορούν να παράγουν ηλεκτροκινητήρας και βενζινοκινητήρας.

Αν σας άνοιξε η όρεξη κάντε απλά υπομονή έως τις 6 Ιουλίου, όπου τότε το νέο Prius θα είναι διαθέσιμο στο ελληνικό αγοραστικό κοινό.
 

Κείμενο: Γιώργος Μούζος

Φωτογραφίες Άρθρου (10)

Toyota Prius (2009) (thumbnail)

Toyota Prius (2009)

Toyota Prius (2009) (thumbnail)

Toyota Prius (2009)

Toyota Prius (2009) (thumbnail)

Toyota Prius (2009)

Toyota Prius (2009) (thumbnail)

Toyota Prius (2009)

Toyota Prius (2009) (thumbnail)

Toyota Prius (2009)

Toyota Prius (2009) (thumbnail)

Toyota Prius (2009)

Toyota Prius (2009) (thumbnail)

Toyota Prius (2009)

Toyota Prius (2009) (thumbnail)

Toyota Prius (2009)

Toyota Prius (2009) (thumbnail)

Toyota Prius (2009)

Toyota Prius (2009) (thumbnail)

Toyota Prius (2009)

Δείτε επίσης...

McLaren 675LT: Πρώτο review της baby P1 από τον Chris Harris! (Video)

Εξωτερικό, Κόσμος, 24/07/2015

Η νέα McLaren 675LT αποτελεί τη hardcore έκδοση της 650S η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 κομμάτια. Αποτελεί...

TOYOTA Photo Gallery

Όλες οι φωτογραφίες από TOYOTA που είναι καταχωρημένες στο αρχείο μας!

Σύνολο: 480 φωτογραφίες!

Η σελίδα είναι υπό κατασκευή!

Το περιεχόμενο της σελίδας αυτής είναι υπό ανανέωση και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να βρίσκεται σύντομα στη διάθεσή σας.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας,
Η ομάδα του sportdrive.gr

Κλείσιμο