HONDA

Corner

Όλες οι πληροφορίες από HONDA συνοπτικά σε μια σελίδα!

Δοκιμή: Honda CR-V Facelift

Δοκιμές, 12/11/2010 13:23:00

Δοκιμή: Honda CR-V Facelift

SUV: Sport Utility Vehicle. Οι κατηγορίες αυτοκινήτων πλέον, είναι σαν τους εργασιακούς τίτλους. Media Research Consultant γράφει η κάρτα μίας φίλης μου. Ακόμα δεν ξέρω τι δουλειά κάνει. Τίτλοι που υποτίθεται ότι ενσωματώνουν τον ρόλο ενός ατόμου σε επιχείρηση, ή το ρόλο ενός αυτοκινήτου στην αγορά, αλλά ακόμα και απόφοιτος του marketing και επικοινωνίας, απλά κουνάει συγκαταβατικά το κεφάλι του, όταν ακούει κάποιο μαρκετίστικο γέννημα.

SUV λοιπόν είναι και το Honda CR-V και ας ελπίσουμε να καταλάβετε, χωρίς ορισμούς και επεξηγήσεις, για πιο λόγο ανήκει σε αυτή την κατηγορία! Αυτή είναι η ανανεωμένη έκδοση της τρίτης γενιάς του CR-V. Είχα βρεθεί ξανά πίσω από το τιμόνι του CR-V και όπως και τότε, έτσι και τώρα, στην facelift έκδοση, έχει έναν αμερικάνικο αέρα. Στο δρόμο είναι παραπάνω από επιβλητικό. Με πομπώδες αμάξωμα, εξωτερικούς καθρέφτες όπου θα χωρούσε όλο το κεφάλι της Macy Gray, κεντρικό τούνελ όπου ο μπόμπιρας σας θα μπορούσε να κάτσει ανακούρκουδα πάνω στις ποτηροθήκες και η ασυνέχεια μεταξύ κεντρικής κονσόλας και κεντρικού τούνελ, φαίνεται σαν να θέλουν να προσελκύσουν τους μεγεθολάγνους αμερικάνους.

Η ανανέωση είναι αρκετά διακριτική με τους διαφορετικούς εμπρός και πίσω προφυλακτήρες ενώ μεγαλύτερες επιφάνειες τους είναι στο χρώμα του αμαξώματος. Διαφορετική είναι και η εμπρός μάσκα δημιουργώντας όπως αναφέρει η Honda μία πιο σοφιστικέ εικόνα. Στα μάτια μου πάντως, κοιτώντας ανάποδα το αυτοκίνητο (μεγάλη ιστορία γιατί έφτασα να το κοιτάζω έτσι) μου θύμισε το κεφάλι του μπασκετμπολίστα του Παναθηναϊκού Nicolas. Θέλει λίγο φαντασία για να κάνεις το συνειρμό... Αν ήταν και μονόφρυδος θα ήταν πιο εμφανής η ομοιότητα με το μαύρο πλέγμα κάτω από την μάσκα του CR-V!

Οι μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις του - οι νέοι προφυλακτήρες έχουν αυξηθεί κατά 45mm, με το συνολικό μήκος να φτάνει στα 4,575mm - μεταφράζονται σε μεγάλη άνεση για τους επιβαίνοντες. Ακόμα και αν κουβαλάνε μαζί και την προίκα τους... Τα δερμάτινα καθίσματα είναι άνετα σαν lazy boy πολυθρόνες, η μεγάλη γυάλινη οροφή της πλούσιας Executive έκδοσης, γεμίζει με φως το εσωτερικό, η ηχομόνωση βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, το φιλτράρισμα των δρόμων δεν δημιουργούσε κανένα παράσιτο στην εσωτερική ηρεμία και ας πατάει πάνω σε 18άρες (νέου σχεδιασμού) ζάντες. Γενικά νιώθεις σαν να οδηγείς από την βεράντα του ρετιρέ σου!

Η αλήθεια είναι ότι ο όγκος του βολευόταν δύσκολα σε συνθήκες Σαββάτου βράδυ στο Γκάζι. Ευτυχώς οι αισθητήρες περιμετρικά του αυτοκινήτου και η κάμερα οπισθοπορείας, βοηθούσαν από στροφή ανάμεσα σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα, μέχρι παρκάρισμα ανάμεσα σε εγκαταλελειμμένα σαραβαλάκια! Εκεί όμως που το απολαμβάνεις είναι σε ανοιχτό δρόμο. Η αναβάθμιση της ανάρτησης, όχι μόνο προσφέρει καλύτερη σταθερότητα, αλλά μείωσε τους θορύβους από τον δρόμο. Η ησυχία εναρμονίζεται απόλυτα με το πολύ καλό σε λειτουργία ACC (Adaptive Cruise Control), αν και το σύστημα ταιριάζει καλύτερα με αυτόματο κιβώτιο. Σε όλη την Αττική οδό, δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω τα πόδια μου. Έβλεπα τον κόσμο αφ’υψηλού. Ένιωθα ήρεμος, με τον χρόνο ταξιδιού να είναι ο δικός μου χρόνος σκέψης. Το ίδιο θα ένιωθε και η συνοδηγός, όταν στο τέλος του ταξιδιού αναφώνησε: «Φτάσαμε κιόλας; Χαμπάρι δεν πήρα!»

Στην χαλαρή και ασφαλή οδήγηση συμβάλουν και τα υπόλοιπα συστήματα, όπως το CMBS (Collision Mitigation Braking System), το οποίο προειδοποιεί σε περίπτωση αφηρημάδας του οδηγού και άμεσης κατάληξης στο πορτ-μπαγκάζ του μπροστινού. Για τις βραδινές σας βόλτες, μεριμνά το AFS (Active Front Lighting), με περιστροφή των εμπρός φώτων, ανάλογα με την κατεύθυνση του CR-V, ενώ εξοπλίζεται με πληθώρα άλλων συστημάτων, όπως αυτό για την προειδοποίηση απώλειας αέρα στα ελαστικά.

Στην ήρεμη μετακίνηση ευθύνεται και ο γνωστός δίλιτρος i-VTEC βενζινοκινητήρας. Με 150 PS και σωστή κλιμάκωση στο εξάρι κιβώτιο, κινεί άνετα και οικονομικά την μεγάλη μάζα του Honda CR-V, ενώ στις υψηλές στροφές παράγει ήχο που θυμίζει μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα. Μπορείτε εύκολα να δείτε μονοψήφιο αριθμό κατανάλωσης στο trip-computer. Αλλά για άλλη μία φορά «κράζουμε» το συμφέρον αυτού που δεν αφήνει ελεύθερη την πετρελαιοκίνηση γιατί το σημαντικότερο σημείο «ανανέωσης», είναι ο 2,2lt i-DTEC κινητήρας. Με προδιαγραφές Euro-5, αυξημένη κατά 10 PS ιπποδύναμη, που πλέον φτάνει τα 150 PS, κατανάλωση της τάξης των 6,5lt/100km και εξοπλισμένος για πρώτη φορά με αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, θα ταίριαζε πολύ καλύτερα στον 1,5 και τόνο που ζυγίζει το CR-V.

Όλα αυτά μας οδηγούν στο εξής συμπέρασμα. Μπορεί να βρισκόμαστε (ακόμα) στην φρενίτιδα της SUVομανίας. Μπορεί όλοι μας να γινόμαστε αθυρόστομοι, όταν βλέπουμε ίσα ίσα το κεφάλι μίας γυναίκας πίσω από το τιμόνι κάποιου μεγάλου SUV, να παλεύει προσπαθώντας να μετρήσει τον όγκο του στα στενάκια, αλλά ειδικά για την Ελλάδα είναι από τις πιο σοφές επιλογές. Και όχι επειδή έχουμε πολλές ορεινές και χωμάτινες διαδρομές, αφού ελάχιστοι, περίπου το 10% βγαίνει off-road με το SUV του. Αλλά επειδή οι ελληνικοί δρόμοι είναι σαν να κάνεις rock-crawling ανάμεσα σε κτίρια. Και το Honda CR-V είναι μία καλή λύση αφού η εξαιρετική οδική συμπεριφορά και οι μεγάλοι χώροι, δικαιολογούν την ύπαρξη του.

Honda CR-V i-VTEC Executive facelift
Τιμή: €42.195 (βασική έκδοση από €36.310)
Κινητήρας: Τετρακύλινδρος σε σειρά, 1.997cc
Ιπποδύναμη: 150PS/6.200rpm
Μετάδοση: Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 10,2sec
Τελική ταχύτητα: 190km/h
Βάρος: 1.499kg
Κατανάλωση: 8,2lt/100km
Εκπομπές CO2:190gr/km

Κείμενο: Γιώργος Σκύβαλος

Φωτογραφίες Άρθρου (5)

Honda CR-V Facelift (thumbnail)

Honda CR-V Facelift

Honda CR-V Facelift (thumbnail)

Honda CR-V Facelift

Honda CR-V Facelift (thumbnail)

Honda CR-V Facelift

Honda CR-V Facelift, interior (thumbnail)

Honda CR-V Facelif...

Honda CR-V Facelift, interior (thumbnail)

Honda CR-V Facelif...

Δείτε επίσης...

Honda Civic: Ρεκόρ Guinness για τη χαμηλότερη κατανάλωση!

Ειδήσεις, 10/07/2015

Η Honda πέτυχε ένα νέο ΡΕΚΟΡ GUINNESS με τίτλο 'Lowest Fuel Consumption – all 24 contiguous EU countries...

HONDA Photo Gallery

Όλες οι φωτογραφίες από HONDA που είναι καταχωρημένες στο αρχείο μας!

Σύνολο: 582 φωτογραφίες!

Η σελίδα είναι υπό κατασκευή!

Το περιεχόμενο της σελίδας αυτής είναι υπό ανανέωση και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να βρίσκεται σύντομα στη διάθεσή σας.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας,
Η ομάδα του sportdrive.gr

Κλείσιμο