MITSUBISHI

Corner

Όλες οι πληροφορίες από MITSUBISHI συνοπτικά σε μια σελίδα!

Δοκιμή: Mitsubishi Colt 1,3lt Cleartec

Δοκιμές, 29/11/2010 12:08:00

Δοκιμή: Mitsubishi Colt 1,3lt Cleartec

Ο αμπελοφιλόσοφος της σύγχρονης εποχής, ο Paulo Coelho είχε γράψει: «η μόδα είναι ένας τρόπος να πεις στον άλλον, ανήκω στον κόσμο σου, φοράω τη στολή του στρατού σου, μη μου ρίξεις.» Ειδικά για την αγορά θα μπορούσε να ερμηνευθεί και ως: μην με απορρίψεις, επειδή ακολουθώ την μόδα. Και αδιαμφισβήτητα στον τομέα του αυτοκινήτου η τάση, αλλά και ο εφιάλτης εδώ που τα λέμε, είναι η «οικονομία» και όλα τα παράγωγα αυτής.

Φταίνε βέβαια και οι νόρμες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίες θέλουν πιο πράσινες αυτοκινητοβιομηχανίες για λιγότερη επιβάρυνση από τους στόλους τους στο περιβάλλον. Όλες οι εταιρίες λοιπόν προσπαθούν να βρουν λύσεις στον γρίφο της κατανάλωσης καυσίμου, όπως αγχωτικά κάποιος προσπαθεί να βρει λύση στον κύβο του ρούμπικ. Και επειδή όλοι έχουν σαν παράδειγμα υγιούς-ένας θεός να την κάνει υγιή- ανάπτυξης, τον δυτικό κόσμο, έτσι και η Mitsubishi μπαίνει στο παιχνίδι της οικονομίας και οικολογίας με το Colt Cleartec.

Η ανανέωση του Colt είναι πλέον γνωστή και εύκολα διακριτή στον δρόμο. Μάσκα που υιοθετεί την Jet Fighter ταυτότητα της φίρμας, βελτιώσεις στο εσωτερικό, που παραμένει όμως κάπως μουντό, ενώ στο πεντάθυρο αμάξωμα της δοκιμής τα πίσω φώτα είναι διαφορετικά από το προηγούμενο και δεν διατρέχουν όλο το ύψος του αυτοκινήτου, λες και φωτίζουν φωτεινή επιγραφή λογιστικού γραφείου. Η Mitsubishi αναφέρει ότι μόνο το 35,1% των εξαρτημάτων είναι ίδια με του προηγούμενου Colt. Και μπορείς να τα καταλάβεις, αφού πέραν των εξωτερικών αλλαγών, έχουν αλλάξει και στοιχεία του εσωτερικού, όπως το τιμόνι, το καντράν, τα κουμπιά του ταμπλό. Δεν βελτίωσαν όμως το κάθισμα, το οποίο δεν θα χαρακτήριζα άβολο, απλά θέλει συνήθεια, αφού νιώθεις σαν να έβαλες την φραντζόλα που αγόρασες από τον φούρνο της γειτονιάς, στην γωνία του καθίσματος, με σκοπό να στηρίζεται η μέση σου! Επίσης δεν άλλαξαν και τα πλαστικά, αλλά η σκληράδα και η μαυρίλα τους αντισταθμίζονται από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες του πεντάθυρου αμαξώματος. Είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του, ενώ λόγω ύψους οροφής αλλά και μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης νιώθεις άνετα, ειδικά σε ρυθμούς πόλης.

Αρκετά όμως με τα «επιφανειακά» χαρακτηριστικά, αφού το αντικείμενο δοκιμής είναι οι νέες τεχνολογίες της Cleartec έκδοσης. Αυτές αφορούν το αυτόματο σβήσιμο του κινητήρα όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, ας πούμε στο φανάρι αλλά και η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα... πριν το φανάρι. Στην πρώτη, η Mitsubishi έχει δώσει το δικό της όνομα, Automatic Stop & Go, ενώ στα αριστερά του οδηγού, σε περίπτωση που κλονιστούν τα νεύρα σας από τα συνεχόμενα μιζαρίσματα, υπάρχει και μπουτόν απενεργοποίησης. Τολμώ να πω ότι ορισμένες φορές με ενόχλησε λίγο η διαδικασία, αφού σε άλλα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού, η λειτουργία του συστήματος ήταν πιο διακριτική. Επειδή όμως μεροληπτώ υπέρ της γιαπωνέζικης αξιοπιστίας, η μίζα του Colt θα είναι η τελευταία που θα αφήσει την τελευταία της... εκκίνηση!

Τα συστήματα αυτά, βελτιώνουν την οικονομία στο μικρό της Mitsubishi, με τις εκπομπές CO2 να πέφτουν 119gr/km για τον 1,3lt τετρακύλινδρο κινητήρα της δοκιμής, ενώ για τον τρικύλινδρο 1,1lt βρίσκονται στα 115gr/km. Ο τετρακύλινδρος με τα 95Ps δεν έχει καμία διαφορά κατά την λειτουργία του (με εξαίρεση πάντα το σταμάτα/ξεκίνα στις στάσεις), έχει νεύρο και έχει αποδειχθεί άλλος ένας αλεξίσφαιρος κινητήρας.

Η θεωρητική κατανάλωση του, το πιο «in» χαρακτηριστικό στις μέρες μας, είναι στα 5,2lt/100km (στον 1,1lt είναι 5,0lt/km) αριθμό που δεν μπόρεσα να διασταυρώσω, λόγω έλλειψης trip computer. Μπορώ όμως να σας πω, επί του πρακτέου, ότι ήταν πολύ οικονομικό. Αν αναλογιστείτε ότι: το ρεζερβουάρ είναι 47lt, η ηλεκτρονική ένδειξη καυσίμου αποτελείται από οκτώ κυβάκια και ότι μετά από 410km κάτω από όλες τις συνθήκες, έμεναν ακόμα τρία, μπορώ να πω ότι η τεχνολογία της Mitsubishi είναι αποδοτική. Αν και πάλι, αντί να μοχθούν οι εταιρείες για «μοδάτες» λύσεις, για οικονομία καυσίμου, έχω να προτείνω μία καλή λύση, μέχρι να τελειώσει το πετρέλαιο: Από τον δρόμο που πήγατε, από τον ίδιο να γυρίσετε! Η ανηφόρα, γίνεται κατηφόρα, και η ευθεία παραμένει ευθεία. Ίσως είναι η καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου για μικρά αυτοκίνητα!

 

Mitsubishi Colt 1,3 Cleartec
Τιμή: €14.290
Κινητήρας: Τετρακύλινδρος σε σειρά, 1.332cc
Ιπποδύναμη: 95Ps/6.000rpm
Μετάδοση: Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 11,1sec
Τελική ταχύτητα: 178km/h
Βάρος: 970kg
Κατανάλωση: 5,2lt/100km
Εκπομπές CO2:1119gr/km

Κείμενο: Γιώργος Σκύβαλος

Φωτογραφίες Άρθρου (9)

Mitsubishi Colt 1,3lt Cleartec (thumbnail)

Mitsubishi Colt 1,...

Mitsubishi Colt 1,3lt Cleartec (thumbnail)

Mitsubishi Colt 1,...

Mitsubishi Colt 1,3lt Cleartec (thumbnail)

Mitsubishi Colt 1,...

Mitsubishi Colt 1,3lt Cleartec (thumbnail)

Mitsubishi Colt 1,...

Mitsubishi Colt 1,3lt Cleartec (thumbnail)

Mitsubishi Colt 1,...

Mitsubishi Colt 1,3lt Cleartec, interior (thumbnail)

Mitsubishi Colt 1,...

Mitsubishi Colt 1,3lt Cleartec, interior (thumbnail)

Mitsubishi Colt 1,...

Mitsubishi Colt 1,3lt Cleartec, interior (thumbnail)

Mitsubishi Colt 1,...

Mitsubishi Colt 1,3lt Cleartec, interior (thumbnail)

Mitsubishi Colt 1,...

Δείτε επίσης...

Fiat-Mitsubishi: Συνεργασία για το νέο pick-up της Fiat!

Ειδήσεις, 14/06/2015

Στη διαρκώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των pick-up, η οποία το 2014 σημείωσε αύξηση κατά 5% σε σχέση με το 2013,...

MITSUBISHI Photo Gallery

Όλες οι φωτογραφίες από MITSUBISHI που είναι καταχωρημένες στο αρχείο μας!

Σύνολο: 191 φωτογραφίες!

Η σελίδα είναι υπό κατασκευή!

Το περιεχόμενο της σελίδας αυτής είναι υπό ανανέωση και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να βρίσκεται σύντομα στη διάθεσή σας.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας,
Η ομάδα του sportdrive.gr

Κλείσιμο