Notice: Use of undefined constant E_NONE - assumed 'E_NONE' in /var/www/vhosts/sportdrive.gr/httpdocs/__cmsfiles/config/config.LIVE.php on line 28
Subaru WRX STI: Ο θρύλος επέστρεψε! - Subaru,WRX,STI,2014 | Sportdrive.gr

SUBARU

Corner

Όλες οι πληροφορίες από SUBARU συνοπτικά σε μια σελίδα!

Subaru WRX STI: Ο θρύλος επέστρεψε!

Εξωτερικό, Κόσμος, 16/01/2014 00:00:00

  Subaru WRX STI: Ο θρύλος επέστρεψε!

Η Subaru ξέρει πώς να κρατά ζωντανό ένα θρύλο και το αποδεικνύει με το νέο WRX STI το οποίο έκανε το ντεπούτο του στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ. Το κορυφαίο Impreza λοιπόν είναι γεγονός, πιστό στις παραδοσιακές αξίες τις φίρμας με τα χαρακτηριστικά που μας έκανε να το λατρέψουμε, μπλε με χρυσές ζάντες, εισαγωγή στο καπό και φυσικά μεγάλη φτερούγα!


Εκτός από τα παραπάνω που αποτελούν βασικά συστατικά της έκδοσης λανσαρίσματος του STI, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 1000 μονάδες, η έκδοση φέρει νέο αεροδυναμικό bodykit που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο εμπρόσθιο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές, πλαϊνά μαρσπιέ καθώς και διαχύτη με δύο διπλές απολήξεις. Οι τροχοί είναι της BBS σε διάσταση 18 ιντσών.

Η καμπίνα του WRX STI φέρει ένα νέο δερμάτινο flat-bottom τιμόνι με παχιά στεφάνη και τα χαρακτηριστικά της έκδοσης, διακοσμητικά από ανθρακόνημα στο ταμπλό, κόκκινα πλαίσια στα χειριστήρια του κλιματισμού και στην κορυφή του λεβιέ και τέλος bucket καθίσματα με δέρμα και alcantara.

Κάτω από το καπό συναντάμε τον μεγάλο υπερτροφοδοτούμενο boxer κινητήρα των 2,5 λίτρων (σε αντίθεση με τον 2λιτρο του απλού WRX) ο οποίος αποδίδει την ίδια ιπποδύναμη με την τρέχουσα γενιά (305 ίπποι στις 6.000 rpm). Το κιβώτιο είναι αποκλειστικά μηχανικό 6τάχυτο ενώ το συμμετρικό σύστημα 4κίνησης της ιαπωνικής φίρμας έχει συνδυαστεί με ρυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό (Multi-Mode Driver Controlled Center Differential - DCCD). Το εν λόγω διαφορικό με κατανομή ροπής 41-59 εμπρός-πίσω χρησιμοποιεί ένα πλανητικό σύστημα γραναζιών και ελέγχεται ηλεκτρονικά ενώ διαθέτει μηχανικό σύστημα περιορισμένης ολίσθησης. Ένα νέο σύστημα διαχείρισης της ροπής (Active Torque Vectoring – ATV) φρενάρει τον εμπρόσθιο εσωτερικό τροχό στις στροφές για να εξουδετερώνει τα φαινόμενα της υποστροφής. Αυτό συμπληρώνει το ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου ευστάθειας
(Vehicle Dynamics Control - VDC) και το Traction Control. Τέλος, το σύστημα (Subaru Intelligent Drive) αφήνει στη διάθεση του απαιτητικού οδηγού την επιλογή μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης “Intelligent”, “Sport” και “Sport Sharp” στην κονσόλα μέσω των οποίων αλλάζει η ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα.




Σύνταξη/Επιμέλεια: Δημήτρης Καραβανάκης

Φωτογραφίες Άρθρου (3)

  Subaru WRX STI: Ο θρύλος επέστρεψε! (thumbnail)

Subaru WRX STI: ...

  Subaru WRX STI: Ο θρύλος επέστρεψε! (thumbnail)

Subaru WRX STI: ...

  Subaru WRX STI: Ο θρύλος επέστρεψε! (thumbnail)

Subaru WRX STI: ...

Δείτε επίσης...

Ρεκόρ πωλήσεων για τη Volvo στην Ελλάδα το 2014!

Ειδήσεις, 22/01/2015

Η Volvo βρίσκεται σε εντυπωσιακή τροχιά ανόδου στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, η οποία συνεχίστηκε αμείωτη και...

SUBARU Photo Gallery

Όλες οι φωτογραφίες από SUBARU που είναι καταχωρημένες στο αρχείο μας!

Σύνολο: 163 φωτογραφίες!

Η σελίδα είναι υπό κατασκευή!

Το περιεχόμενο της σελίδας αυτής είναι υπό ανανέωση και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να βρίσκεται σύντομα στη διάθεσή σας.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας,
Η ομάδα του sportdrive.gr

Κλείσιμο