Notice: Use of undefined constant E_NONE - assumed 'E_NONE' in /var/www/vhosts/sportdrive.gr/httpdocs/__cmsfiles/config/config.LIVE.php on line 28
Audi Q7: Πιο ώριμο από ποτέ! - Audi,Q7 | Sportdrive.gr

AUDI

Corner

Όλες οι πληροφορίες από AUDI συνοπτικά σε μια σελίδα!

Audi Q7: Πιο ώριμο από ποτέ!

Εξωτερικό, Κόσμος, 14/12/2014 00:00:00

Audi Q7: Πιο ώριμο από ποτέ!

Λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του στο Ντιτρόιτ, διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες της νέας γενιάς Q7. Το μεγάλο SUV της Audi μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τα μελλοντικά Porsche Cayenne και Volkswagen Touareg στην οποία θα βασίζονται επίσης τα αναμενόμενα SUV της Bentley και Lamborghini.

Κατά τη δική μου άποψη, στο σχεδιαστικό κομμάτι το νέο Q7 δεν έχει τη χάρη της πρώτης γενιάς δείχνοντας πιο συντηρητικό από αυτό. Ίσως να φταίει ότι είναι αρκετά πιο τετραγωνισμένο κάτι που σε συνδυασμό με το μέγεθός του δεν του χαρίζει κομψότητα ενώ παράλληλα δείχνει σαν ένα υπερυψωμένο station που είναι πιο κοντά στη φιλοσοφία των εκδόσεων Allroad της Audi. Τα μοναδικά στοιχεία που θα έλεγα πως ξεχωρίζουν είναι η μάσκα που τονίζεται μέσα στο παχύ αλουμινένιο πλαίσιο (στοιχείο που θυμίζει το ανανεωμένο Q3) και τα full-LED φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω (προαιρετικά Matrix LED εμπρός) με τα γραφικά να θυμίζουν ΤΤ. Οι διαστάσεις του διαμορφώνονται ως εξής (μήκος 5,05 μέτρα, πλάτος 1,97 μέτρα, ύψος 1,74 μέτρα και μεταξόνιο 2,99 μέτρα) όντας κατά 37 mm κοντύτερο και κατά 15 mm στενότερο από τον προκάτοχό του. Κι όμως το νέο Q7 προσφέρει περισσότερους χώρους στους επιβάτες.


Για την εικόνα της καμπίνας τα πράγματα αντιστρέφονται σε σχέση με την αισθητική του αμαξώματος, μιας και στον τομέα αυτό η Audi παραδοσιακά χτυπάει κορυφή. Έτσι και το νέο Q7 αποτελεί υπόδειγμα υψηλής αισθητικής, κομψότητας και εργονομίας. Τις εντυπώσεις κλέβουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών αντίστοιχος με του TT και του Passat, το τριάκτινο σπορ τιμόνι και η αναδυόμενη οθόνη πολυμέσων (ΜΜΙ) στο κέντρο του ταμπλό μέσω της οποίας μπορεί να γίνει σύνδεση στο internet. Η ποιότητα και το φινίρισμα των υλικών (αλουμίνιο, ξύλο και δέρμα) είναι απλά κορυφαία ενώ τα πατάκια είναι βελούδινα. Προαιρετικά υπάρχει διαθέσιμη και τρίτη σειρά καθισμάτων, με τον χώρο των αποσκευών να ξεκινά από τα 295 λίτρα φτάνοντας τα 770 λίτρα στην επταθέσια έκδοση, ενώ στην πενταθέσια έκδοση αυτός ξεκινά από τα 890 λίτρα και φτάνει έως τα 2.075 λίτρα. Για τον διαθέσιμο εξοπλισμό θα πρέπει νε υπάρχει ένας τόμος που να μπορεί να περιλάβει ότι περιέχει οπότε θα σταθούμε σε κάποια επιμέρους στοιχεία όπως το ενεργό cruise control με βοηθό κυκλοφοριακής συμφόρησης που τοποθετείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής, τα μπροστά καθίσματα με λειτουργία μασάζ έως και 18 ρυθμίσεων και το υπέρ-ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με τεχνολογία 3D και 23 ηχεία συνολικής απόδοσης 1.920 Watt! Επίσης, για τους πίσω επιβάτες η Audi έχει εξελίξει tablet 10,1 ιντσών χωρητικότητας 32 GB με HD κάμερα και Bluetooth το οποίο χρησιμοποιεί επεξεργαστή NVIDIA Tegra 4 που συνδέεται με το MMI μέσω WiFi αποκτώντας πρόσβαση στο ράδιο, στα αρχεία πολυμέσων, στο σύστημα πλοήγησης καθώς και σε άλλες λειτουργίες. Προαιρετικά διατίθενται επίσης τα συστήματα cross-traffic assist, exit warning system, trailer assistant, ACC stop & go με traffic jam assistant καθώς και σύστημα 4διεύθυνσης και ενεργές αναρτήσεις.



Από μηχανολογικής άποψης, το νέο Q7 αποτελεί το πρώτο μοντέλο του Group VAG που βασίζεται στην MLB Evo πλατφόρμα. Ζυγίζει 325 κιλά λιγότερα σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά και η κατασκευή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Audi στη Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, μαζί με τα Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg, Bentley SUV και Lamborghini Urus. Βασικός κινητήρας είναι ο 3λιτρος TDI απόδοσης 272 ίππων και κατανάλωσης 5,7 l/100km και ακολουθεί ο επίσης 3λιτρος TFSI 333 ίππων και κατανάλωσης 7,7 l/100km. Οι εκπομπές ρύπων διαμορφώνονται στα 149 g/km και 179 g/km αντίστοιχα στους δύο κινητήρες. Αργότερα θα είναι διαθέσιμος ένας νέος βασικός 3λίτρος V6 TDI απόδοσης 218 ίππων και 500 Nm ροπής, ενώ θα προστεθεί και ο 2.0 TFSI απόδοσης 252 ίππων και 370 Nm ροπής. Η έκδοση Q7 e tron quattro είναι το πρώτο plug-in της Audi με diesel κινητήρα η οποία συνδυάζει τον 3λιτρο TDI απόδοσης 258 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 128 ίππων με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τα 373 άλογα και 700 Nm ροπής. Η κατανάλωση σε αυτή την περίπτωση φτάνει μόλις τα 1,7 l/100 km με κάτω από 50 g/km εκπομπές CO2. Το υβριδικό σύστημα διαθέτει ηλεκτρικό mode για 56 χλμ ενώ το 0-100 πραγματοποιείται σε 6 sec ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 225 km/h. Οι κινητήρες συνδυάζονται με το νέο 8-τάχυτο αυτόματο tiptronic κιβώτιο που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς, με το σύστημα 4κίνησης να μπορεί να μεταφέρει τη ροπή από 70% στον μπροστά άξονα, έως και 85% στον πίσω. Το μηχανικό κεντρικό διαφορικό εφοδιάζεται με σύστημα torque vectoring, με την απόσταση από το έδαφος να έχει μειωθεί κατά 50 mm (στα 253 mm) σε σχέση με τη πρώτη γενιά. Η μπροστά και η πίσω ανάρτηση αποτελούνται από από πέντε συνδέσμους, αντικαθιστώντας τα διπλά ψαλίδια της πρώτης γενιάς του Q7. To ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης είναι ολοκαίνουργιο βελτιώνοντας την αμεσότητα της απόκρισης του τιμονιού, με την Audi να καταφέρνει να μειώσει το βάρος του σασί κατά 100 κιλά, χάρη στη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμινίου.


 

Σύνταξη/Επιμέλεια: Δημήτρης Καραβανάκης

Φωτογραφίες Άρθρου (6)

Audi Q7: Πιο ώριμο από ποτέ! (thumbnail)

Audi Q7: Πιο ώριμο...

Audi Q7: Πιο ώριμο από ποτέ! (thumbnail)

Audi Q7: Πιο ώριμο...

Audi Q7: Πιο ώριμο από ποτέ! (thumbnail)

Audi Q7: Πιο ώριμο...

Audi Q7: Πιο ώριμο από ποτέ! (thumbnail)

Audi Q7: Πιο ώριμο...

Audi Q7: Πιο ώριμο από ποτέ! (thumbnail)

Audi Q7: Πιο ώριμο...

Audi Q7: Πιο ώριμο από ποτέ! (thumbnail)

Audi Q7: Πιο ώριμο...

Δείτε επίσης...

Audi R8 2015: Αγγίζοντας το τέλειο!

Εξωτερικό, Κόσμος, 15/07/2015

Κακά τα ψέματα το R8 δεν γέρασε ποτέ κι όμως η ίδια η Audi αισθάνεται την ανάγκη να ανανεώσει το supercar της....

AUDI Photo Gallery

Όλες οι φωτογραφίες από AUDI που είναι καταχωρημένες στο αρχείο μας!

Σύνολο: 1247 φωτογραφίες!

Η σελίδα είναι υπό κατασκευή!

Το περιεχόμενο της σελίδας αυτής είναι υπό ανανέωση και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να βρίσκεται σύντομα στη διάθεσή σας.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας,
Η ομάδα του sportdrive.gr

Κλείσιμο