Notice: Use of undefined constant E_NONE - assumed 'E_NONE' in /var/www/vhosts/sportdrive.gr/httpdocs/__cmsfiles/config/config.LIVE.php on line 28
Ferrari FXX K: Αποκάλυψη της αγωνιστικής LaFerrari! - Ferrari,FXXK | Sportdrive.gr

FERRARI

Corner

Όλες οι πληροφορίες από FERRARI συνοπτικά σε μια σελίδα!

Ferrari FXX K: Αποκάλυψη της αγωνιστικής LaFerrari!

Εξωτερικό, Κόσμος, 04/12/2014 00:10:00

Ferrari FXX K: Αποκάλυψη της αγωνιστικής LaFerrari!

Λίγο πριν την επίσημη παγκόσμια πρεμιέρα της το επόμενο Σαββατοκύριακο στο Yas Marina Circuit του Άμπου Ντάμπι, η Ferrari έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες αλλά και πληροφορίες για την πολυαναμενόμενη αγωνιστική έκδοση της LaFerrari, την FXX K. Όπως και η προκάτοχός της FXX βασιζόταν στην Enzo, έτσι και τώρα η FXX K βασίζεται στην αντίστοιχη LaFerrari και το “Κ” υποδηλώνει το προερχόμενο από τη Formula 1 σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας KERS για μεγιστοποίηση της απόδοσης του υβριδικού της συστήματος. Σε αντίθεση με την FXX, η νέα FXX K απαγορεύεται από την ίδια τη Ferrari να χρησιμοποιηθεί σε αγώνες τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια στα οποία θα ανήκει στην ίδια την εταιρεία με το αυτοκίνητο να απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο σε μια ομάδα πελατών οδηγών που πραγματοποιούν δοκιμές της Ferrari. Η τιμή της υπολογίζεται περί τα 3 εκ. ευρώ ενώ η παραγωγή της θα περιορισθεί στις 30 μονάδες.

Η FXX K δείχνει από την αρχή τις αγωνιστικές της καταβολές καθώς το αμάξωμά της διαφοροποιείται σε μεγάλο βαθμό από τη LaFerrari. Έτσι πλέον εκτός από το πλήρες αεροδυναμικό bodykit με το οποίο είναι εφοδιασμένη φέρει και άλλες σχεδιαστικές αλλαγές. Ξεκινώντας από το bodykit, στο εμπρόσθιο τμήμα υπάρχει ένα νέο διπλό spoiler (που είναι κατά 30mm χαμηλότερο) και ένα διαμήκες νεύρο στην εισαγωγή του καπό. Τα φωτιστικά σώματα έχουν δώσει τη θέση τους σε δυο απλές λωρίδες LED. Στο πλάι φέρει νέα spoilers ενώ νέοι είναι και οι μονομπούλονοι τροχοί μαγνησίου που ντύνονται με σλικ αγωνιστικά ελαστικά της Pirelli διάστασης 285/650 – R19 εμπρός και 345/725 – R20 πίσω. Τα τελευταία είναι εφοδιασμένα με αισθητήρες που παρακολουθούν τη διαμήκη, την εγκάρσια και την ακτινική επιτάχυνση όπως επίσης και τη θερμοκρασία και την πίεσή τους. Το πίσω τμήμα είναι εντελώς διαφοροποιημένο από τη LaFerrari. Εδώ τα πίσω φτερά καταλήγουν σε δύο ανεξάρτητες υπερυψωμένες κινούμενες αεροτομές που βρίσκονται στα άκρα του αμαξώματος. Πάνω από την πίσω μεριά των τροχών υπάρχουν επιπλέον δύο μικρά πτερύγια ενώ τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα έχουν αντικατασταθεί από minimal γραμμές LED. Οι γρίλιες του κινητήρα είναι πλέον μεγαλύτερες για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας, οι δύο διπλές απολήξεις έχουν αντικατασταθεί από δύο μεγαλύτερες μονές ενώ ο διαχύτης έχει επανασχεδιαστεί όντας πλέον τεραστίων διαστάσεων. Η κάθετη δύναμη που δημιουργείται σε πιο χαμηλές ταχύτητες έχει αυξηθεί κατά 50% ενώ στην ταχύτητα των 200 km/h η κάθετη δύναμη έχει αυξηθεί κατά 30 % φτάνοντας τα 540 κιλά(!). Γενικότερα, το αμάξωμα της FXX K δανείζεται στοιχεία από τα αγωνιστικά της φίρμας της κατηγορίας GT του πρωταθλήματος WEC. Και στο εσωτερικό της FXX K, ο αγωνιστικός χαρακτήρας αποτυπώνεται από το νέο σουέτ τιμόνι, τα μεγαλύτερης έκτασης γυμνά τμήματα από carbon, τα αγωνιστικά καθίσματα και την επίσης αγωνιστική κονσόλα.

Το υβριδικό σύστημα της FXX K έχει αναβαθμιστεί πλήρως αποδίδοντας πλέον 1.050 ίππους (87 περισσότερους από τη LaFerrari και 50 περισσότερους από το βασικό ανταγωνιστή της, την McLaren P1 GTR). Πιο συγκεκριμένα, ο V12 κινητήρας των 6,3 λίτρων έχει πλέον αποκτήσει νέους εκκεντροφόρους, νέο σύστημα βαλβίδων με μηχανικά αντί για υδραυλικά ωστήρια, ανασχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής και πιο ελεύθερο σύστημα εξαγωγής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αποδίδει 860 ίππους (από 800) ενώ και ο ηλεκτροκινητήρας έχει αναβαθμιστεί αποδίδοντας 190 ίππους (από 163). Η ροπή των 900 Nm έχει παραμείνει ίδια. Το σύστημα πέδησης έχει επίσης αναβαθμιστεί και αποτελείται από κεραμικούς δίσκους διάστασης 398mm x 36mm μπροστά και 380mm x 34mm πίσω. Τέλος, το σύστημα KERS (HY-KERS) έχει περεταίρω εξελιχτεί αποκτώντας 4 ρυθμίσεις που επιλέγονται από το manettino στην κεντρική κονσόλα, “Qualify” για μέγιστη απόδοση μέσα σε ένα περιορισμένο αριθμό γύρων, “Long Run” για βελτιστοποίηση των επιδόσεων, “Boost” για άμεση μέγιστη ροπή και “Fast Charge” για γρήγορη επαναφόρτιση της μπαταρίας.




Σύνταξη/Επιμέλεια: Δημήτρης Καραβανάκης



Φωτογραφίες Άρθρου (6)

Ferrari FXX K: Αποκάλυψη της αγωνιστικής LaFerrari!  (thumbnail)

Ferrari FXX K: Απο...

Ferrari FXX K: Αποκάλυψη της αγωνιστικής LaFerrari!  (thumbnail)

Ferrari FXX K: Απο...

Ferrari FXX K: Αποκάλυψη της αγωνιστικής LaFerrari!  (thumbnail)

Ferrari FXX K: Απο...

Ferrari FXX K: Αποκάλυψη της αγωνιστικής LaFerrari!  (thumbnail)

Ferrari FXX K: Απο...

Ferrari FXX K: Αποκάλυψη της αγωνιστικής LaFerrari!  (thumbnail)

Ferrari FXX K: Απο...

Ferrari FXX K: Αποκάλυψη της αγωνιστικής LaFerrari!  (thumbnail)

Ferrari FXX K: Απο...

Δείτε επίσης...

Ferrari 488 GTB: Το πρώτο review! (Video)

Εξωτερικό, Κόσμος, 12/06/2015

Σχεδόν τέσσερις μήνες μετά την επίσημη παρουσίαση της αντικαταστάτριας της 458 Italia, 488 GTB, έχουμε πλέον...

FERRARI Photo Gallery

Όλες οι φωτογραφίες από FERRARI που είναι καταχωρημένες στο αρχείο μας!

Σύνολο: 407 φωτογραφίες!

Η σελίδα είναι υπό κατασκευή!

Το περιεχόμενο της σελίδας αυτής είναι υπό ανανέωση και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να βρίσκεται σύντομα στη διάθεσή σας.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας,
Η ομάδα του sportdrive.gr

Κλείσιμο