Notice: Use of undefined constant E_NONE - assumed 'E_NONE' in /var/www/vhosts/sportdrive.gr/httpdocs/__cmsfiles/config/config.LIVE.php on line 28
Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video) - Alfa,Romeo,Giulia | Sportdrive.gr

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video)

Εξωτερικό, Κόσμος, 25/06/2015 00:00:00

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video)

Φανατικοί ιταλόφιλοι, αθεράπευτα παθιασμένοι alfisti, η ώρα που ονειρευόσασταν έφτασε! Υποκλιθείτε στη νέα Giulia, το εφαλτήριο της νέας εποχής της Alfa Romeo, το απωθημένο των ανθρώπων και των οπαδών της μιλανέζικης φίρμας που χρόνια τώρα υπάρχει ριζωμένο στο είναι τους, επιτέλους αποκαλύπτεται και μετουσιώνεται σε αυτό το υπέροχο δημιούργημα!

Ευτυχώς οι ιταλοί κράτησαν επτασφράγιστο μυστικό την καλλονή τους αφού κατάφεραν να μη διαρρεύσει η παραμικρή φωτογραφία ούτε μία μέρα πριν την επίσημη παρουσίαση. Η έκπληξη λοιπόν είναι ακόμα μεγαλύτερη αντικρίζοντας για πρώτη φορά τη νέα Giulia. Το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι είναι ότι το μεσαίο μοντέλο της Alfa είναι και πάλι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό! Αν και σχετικά συγκρατημένη σχεδιαστικά για αυτό που περίμενα (βλέπετε οι απαιτήσεις από τη μιλανέζικη φίρμα είναι πολύ υψηλές), το αποτέλεσμα δικαιώνει τη μεγάλη προσμονή. Επιθετική, σπορ και μοναδικά γοητευτική, η νέα Giulia ετοιμάζεται να αφήσει το δικό της ανεξίτηλο στίγμα στον παγκόσμιο χάρτη της αυτοκίνησης.

Για το εσωτερικό της νέας Giulia τι να πει κανείς! Η φινέτσα είναι Alfa με ότι αυτό συνεπάγεται, έχοντας ενσωματώσει στοιχεία από το παρελθόν όπως το τριάκτινο τιμόνι και τα κλασικά πλέον χωνευτά στρογγυλά όργανα και γνήσιο σπορ χαρακτήρα με την οδηγοκεντρική σχεδίαση, το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα που είναι τοποθετημένο στο τιμόνι και την επένδυση carbon σε αρκετά τμήματα της έκδοσης QV. Εκτός από την ποιότητα που αναμένεται να είναι υπεράνω κριτικής, αυτό το εσωτερικό έχει να επιδείξει εργονομία με τα ελάχιστα κουμπιά που διαθέτει και όχι επιτηδευμένη τεχνολογία αφού η οθόνη αφής πολυμέσων είναι εύστοχα τοποθετημένη χωνευτά στο ταμπλό και δεν ξεπροβάλλει άκομψα όπως στα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα.

Σε μηχανολογική βάση, η νέα Giulia βασίζεται στην νέα πλατφόρμα “Giorgio” της Alfa Romeo επιστρέφοντας μετά από 4 γενιές στην πίσω κίνηση. Το πάτωμα αυτό χρησιμοποιεί αρκετά τμήματα από τη Maserati Ghibli με την ανάρτηση να αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Το τιμόνι διαθέτει μια τεχνολογία που κατά την Alfa Romeo ονομάζεται “ημι-εικονικός άξονας διεύθυνσης” kai βελτιώνει την αίσθηση του τιμονιού. Βασικός κινητήρας της γκάμας θα είναι ο 1750 TBi των 240 ίππων που εφοδιάζει την Giulietta QV και την 4C ενώ αμέσως πιο πάνω θα υπάρχει μία βελτιωμένη εκδοχή του ίδιου κινητήρα με bi-turbo και απόδοση 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (TCT) της Alfa με το 0-100 να πραγματοποιείται σε μόλις 6 sec. με την τελική να φτάνει τα 245 km/h. Για τις δύο προαναφερθείσες εκδόσεις θα υπάρχει και η προαιρετική επιλογή της 4κίνησης.

Η κορυφή της γκάμας ανήκει στην εικονιζόμενη έκδοση QV την οποία εφοδιάζει ο πολυαναμενόμενος, φοβερός και τρομερός 3λιτρος V6 κινητήρας με twin-Turbo ο οποίος έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με τη Ferrari και αποδίδει 510 ίππους. Τα 0-100 πραγματοποιούνται στη συγκεκριμένη περίπτωση σε μόλις 3,9 sec(!) ενώ η μετάδοση στον πίσω άξονα πραγματοποιείται μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της Getrag. Η έκδοση αυτή αποτελεί ανταγωνιστή των BMW M3, Mercedes C63 AMG και Audi RS4. Το βάρος της QV δεν έχει προς το παρόν ανακοινωθεί εκτός του ότι η αναλογία κιλών ανά ίππο θα είναι κάτω από 3(!) κάτι που σημαίνει πως και το βάρος της θα κυμαίνεται κάτω από 1.530 κιλά. Στη διατήρηση του βάρους σχετικά χαμηλά έχει συμβάλλει η εκτεταμένη χρήση υπέρ-ελαφρών υλικών όπως αλουμινίου (στον κινητήρα την ανάρτηση και τα φρένα), ανθρακονήματος (στον άξονα μετάδοσης(!), το καπό και την οροφή) και συνθετικών πλαστικών σε αρκετά άλλα τμήματα. Η κατανομή του βάρους αγγίζει το τέλειο 50:50 κάτι που από μόνο του υπόσχεται απλά κορυφαία οδική συμπεριφορά η οποία θα ενισχύεται και από τα προηγμένα συστήματα όπως το Integrated Braking System, το Chassis Domain Control και το Torque Vectoring.. Η στρεπτική ακαμψία είναι η υψηλότερη στην κατηγορία. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από κεραμικούς δίσκους της Brembo ενώ τα καθίσματα έχουν ανθρακονημάτινο σκελετό. Η Giulia QV αποτελεί επίσης το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του με ενεργή αεροδυναμική στοιχείο που έως τώρα συναντούσαμε μόνο στα supercars!

Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως μαζί με την πρεμιέρα της νέας Giulia η Alfa Romeo παρουσίασε και το νέο της σήμα κάτι που συμβολίζει τη νέα εποχή της μιλανέζικης φίρμας που σηματοδοτείται με το μοντέλο αυτό.

 

*Απο το μότο της νέας προωθητικής καμπάνιας της Alfa Romeo "la meccanica delle emozioni"

Σύνταξη/Επιμέλεια: Δημήτρης Καραβανάκης


Φωτογραφίες Άρθρου (11)

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video) (thumbnail)

Alfa Romeo Giulia:...

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video) (thumbnail)

Alfa Romeo Giulia:...

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video) (thumbnail)

Alfa Romeo Giulia:...

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video) (thumbnail)

Alfa Romeo Giulia:...

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video) (thumbnail)

Alfa Romeo Giulia:...

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video) (thumbnail)

Alfa Romeo Giulia:...

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video) (thumbnail)

Alfa Romeo Giulia:...

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video) (thumbnail)

Alfa Romeo Giulia:...

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video) (thumbnail)

Alfa Romeo Giulia:...

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video) (thumbnail)

Alfa Romeo Giulia:...

Alfa Romeo Giulia: Η μηχανική των συναισθημάτων* (Video) (thumbnail)

Alfa Romeo Giulia:...

Δείτε επίσης...

Alfa Romeo MiTo Racer: Νέα σπορ έκδοση

Ελλάδα, 18/07/2015

Η ειδική έκδοση MiTo Racer που έκανε αίσθηση με την πρεμιέρα της στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης,...

Η σελίδα είναι υπό κατασκευή!

Το περιεχόμενο της σελίδας αυτής είναι υπό ανανέωση και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να βρίσκεται σύντομα στη διάθεσή σας.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας,
Η ομάδα του sportdrive.gr

Κλείσιμο