Notice: Use of undefined constant E_NONE - assumed 'E_NONE' in /var/www/vhosts/sportdrive.gr/httpdocs/__cmsfiles/config/config.LIVE.php on line 28
RENAULT - Τα πάντα για την RENAULT! | Sportdrive.gr

RENAULT

Links!

Χρήσιμα links για την RENAULT...

Ειδήσεις από RENAULT
Φωτογραφίες από RENAULT
Βελτιώσεις για RENAULT

Μεταχειρισμένα RENAULT

Τεχνικά / τιμές όλων των μοντέλων RENAULT

Εισαγωγέας RENAULT στην Ελλάδα

{BRAND} logo

Εισαγωγέας:

PGA ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΕ

Διεύθυνση:

Χειμάρρας 6, 15125, Μαρούσι

Τηλέφωνα:

211 1070700

Ιστοσελίδα:

www.renault.gr

Η ιστορία της RENAULT

Ιστορικό, 20/10/2008

Η ιστορία της RENAULT
Η γνωστή Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault δραστηριοποιείται στην παραγωγή αυτοκινήτων επιβατικών, φορτηγών, και λεωφορείων. Ιδρύθηκε το 1899 από τους αδελφούς Louis, Marcel και Fernand Renault. Ο πρώτος ήταν ιδιοφυής και εμπνευσμένος μηχανικός, που ήδη είχε σχεδιάσει και κατασκευάσει κάποια αυτοκίνητα πριν συμπράξει με τους αδελφούς του, οι οποίοι στην εταιρεία ανέλαβαν ρόλο διοικητικό.

Το πρώτο αυτοκίνητό τους, το Voiturette 1CV, πουλήθηκε το 1898. Αυτή ήταν η αρχή για την πορεία της Renault, που από τότε ξεκίνησε έντονη δραστηριότητα στις τεχνολογίες, τις επιχειρηματικές κινήσεις εξάπλωσης σε παγκόσμιο επίπεδο και τους αγώνες.
Πριν τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο η Renault βρέθηκε να παράγει διαφόρων τύπων οχήματα, ενώ κατά το μεσοπόλεμο και στο τέλος του δεύτερου παγκόσμιου πολέμου, η Renault αντιμετώπισε διοικητικά προβλήματα. Μετά το θάνατο του Louis, είχε έρθει η στιγμή η γαλλική εταιρεία να περάσει πλέον στα χέρια του κράτους, όπου έμεινε για πολλά χρόνια.

Μετά τον πόλεμο γεννήθηκε το 4CV, που αποτέλεσε μεγάλη επιτυχία απέναντι στα Beetle και Minor. Η επιτυχία του το κράτησε στην παραγωγή από το 1946 ως το 1961 και σημαδεύτηκε από νίκες σε αγώνες 24h Le Mans, Mille Miglia και το ράλλυ Monte Carlo.
Επιτυχημένη πορεία είχε και το Dauphine, ο διάδοχός του, που πούλησε πολλά αυτοκίνητα και στο εξωτερικό, επεκτείνοντας τις εμπορικές επιτυχίες της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ακολουθεί το R8 και το R10 που ήταν και το τελευταίο μοντέλο με τον κινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα.

Το 1961 ήρθε το R4, το πρώτο αυτοκίνητο της Renault με τον κινητήρα και την κίνηση στον εμπρόσθιο άξονα. Έντεκα χρόνια αργότερα δημιουργήθηκε το πασίγνωστο R5 και παράλληλα, υιοθετήθηκε και το νέο σήμα της Renault με το σχήμα του διαμαντιού, που συνοδεύει μέχρι σήμερα τα δημιουργήματά της. Το σύγχρονο σχήμα του αυτοκινήτου, και ο οικονομικός του χαρακτήρας σε συνδυασμό με την ενεργειακή κρίση της εποχής έφεραν το R5 στην κορυφή του κατεστημένου της αγοράς και έδειξε το δρόμο για τους άλλους κατασκευαστές. Το 1984 ήρθε η σειρά του Super5, έχοντας τον κινητήρα για πρώτη φορά τοποθετημένο εγκάρσια, μένοντας σχεδιαστικά πιστό στον προκάτοχό του.

Παρά την αναγνωρισμένη αξία των αυτοκινήτων της, η Renault δεν κατάφερε να απαλλαγεί από τα διοικητικά και οικονομικά προβλήματά της. Στα μέσα της δεκαετίας του ’80, όντας υπό κρατικό έλεγχο, η εταιρία υποχρεώθηκε σε δραματικές περικοπές δαπανών και παγίων, απολύοντας μεγάλο μέρος του προσωπικού και σταματώντας κάθε αγωνιστική δραστηριότητα. Τελικά η Renault βγαίνει από το αδιέξοδο και με τον ερχομό της δεκαετίας του ’90 παρουσιάζει μία σειρά από μοντέλα που τα ίδια, ή απόγονοί τους κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους. Είναι το Clio, που αντικαθιστά επάξια το R5,το Espace δεύτερης γενιάς που πλέον δημιουργεί μία νέα κατηγορία επιβατικών αυτοκινήτων, το πρωτοποριακό Twingo, η Laguna και το R19.

Πέρα από τις εμπορικές επιτυχίες και τον πρωταθλητισμό στο αγωνιστικό προσκήνιο, που έρχεται από την κατάκτηση πρωταθλημάτων στην Formula 1, η Renault εξελίσσει συνεχώς τον παράγοντα «παθητική ασφάλεια» στα χρόνια που ακολουθούν, θέτοντας υψηλότερα στάνταρ για τους ανταγωνιστές. Η Megane γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο που κερδίζει τέσσερα αστέρια στο τεστ ασφάλειας EuroNCAP, ενώ και η Laguna γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο με πέντε αστέρια στο τεστ και αργότερα, το μικρό Modus γίνεται και αυτό με τη σειρά του το πρώτο πεντάστερο στην κατηγορία αυτή.

Έπειτα, η Renault επιδεικνύει οικολογική ευαισθησία στα προϊόντα της, φροντίζοντας να χρησιμοποιεί και ανακυκλωμένο πλαστικό στην παραγωγή, ενώ επιπλέον, τα αυτοκίνητά της είναι κατά 95% ανακυκλώσιμα. Τέλος, η νέα γενιά κινητήρων της, η σειρά eco2, παράγει λιγότερο από 140g/km διοξειδίου του άνθρακα και είναι συμβατή με τη χρήση καυσίμων.

Μετά το 1996 η Renault ιδιωτικοποιείται ξανά και σήμερα δραστηριοποιείται στη βορειοανατολική Ευρώπη ( έχοντας στον έλεγχό της τη ρουμανική Dacia), στην Κορέα, και τη Νότια Αφρική. Η συνεργασία της με τη Nissan τη φέρνει αυτή τη στιγμή στη θέση της τέταρτης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο.

Υλικό από RENAULT

RENAULT Ειδησεογραφία

Όλες οι ειδήσεις από RENAULT που είναι καταχωρημένες στο αρχείο μας!

Renault Clio Initiale Paris: Με πολυτελή διάθεση

Εξωτερικό, Κόσμος, 17/10/2014

Renault Espace 2015: Αποκάλυψη του Crossover MPV! (Video)

Εξωτερικό, Κόσμος, 08/10/2014

Renault EOLAB: Το όχημα του Αιόλου! (Video)

Εξωτερικό, Κόσμος, 18/09/2014

Σύνολο: 185 άρθρα!

RENAULT Photo Gallery

Όλες οι φωτογραφίες από RENAULT που είναι καταχωρημένες στο αρχείο μας!

Σύνολο: 871 φωτογραφίες!

Η σελίδα είναι υπό κατασκευή!

Το περιεχόμενο της σελίδας αυτής είναι υπό ανανέωση και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να βρίσκεται σύντομα στη διάθεσή σας.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας,
Η ομάδα του sportdrive.gr

Κλείσιμο